FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Uytkownicy Grupy
Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Rejestracja
Witam wszystkich milosnkow starej muzyki - Poszukuje piosenk
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Age Of Empires Strona Gwna » Rozmowy » Witam wszystkich milosnkow starej muzyki - Poszukuje piosenk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5

Skd: Finland

 Post Wysany: ro 10:03, 09 Kwi 2014    Temat postu: Witam wszystkich milosnkow starej muzyki - Poszukuje piosenk

No bez przesady.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio znalazłam sklep adidasa.
1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Roxette- Fading Like a Flower (White Label Mix) - stare ale jare
Dziewczyny które zaczynają KONIECZNIE POCZYTAĆ!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardziej poważnie. [link widoczny dla zalogowanych] Ale ja nie mówię tylko o personelu, ale także o opiece lekarskiej i sprzęcie do ratowania noworodków.
Dzięki serdeczne mmh Czy ktoś z Państwa mógłby nam jakoś pomóc? Dobrze zrobiłaś, ze zaczęłaś ich używac od razu a nie po miesiączce - w jej trakcie spada odporność organizmu i grzyby zaatakowałyby jeszcze bardziej a tak już je troche wytłuczesz . Nie wiem czy będą z tego jakieś widoczne efekty, dla mnie ważne jest żesię ruszam Prawdę mówiąc seks jest dla mnie większym wysiłkiem niż A6W, ale ruchu niegdy za mało . Nie przemawia on do mnie. [link widoczny dla zalogowanych]
,dziewczyny ja pisałam na innym topiku bo ja tak samo zaczełam ale z M jak nie boli to git Nibys- Biegnij, biegnij Zwlaszcza ze nie taka droga jest. Eric stipa dla mnie do bani sprawdziłam, na rynku głównym to samo, jean louis david masakra, salon na dietla tez bez rewelacji, juz nie mam siły a chciałabym w koncu wyjsc zadowolona :> A ze mam wiecej cialka tu i owdzie?Bo to ja tylko taka jestem? Po dwóch tygodniach okazało się, że rana źle się goi i znów dostałam bolesny znieszulający zastrzyk i wyczyszczono mi ranę oraz założono nowe szwy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja wytrzymałam kolejny dzień (prawie, bo do nocy jeszcze długo
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje marzenie to 54 ale kazda utrata wagi i oponki to bedzie sukces.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie ,że udało Ci się zmniejszyć ilość tej kawy bo faktycznie zamula wątrobę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
może to za wczesnie, pomyslicie, ale sam wytrzymuje bez problemu po 1.5 godziny, ostatnim razem 2, i jakos nie przysporzyło mi to problemu, więc patrząc na mój wiek, to raczej z nim jest coś nie tak, bo nawet biorąc pod uwagę mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wkurza mnie tylko ze kołnierz od niego tak jakos oklapuje. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz dretwieją mi ręce w nocy.
nieprzewidywalność zachowań i utrata kontroli nad nimi, zgodnie z twoimi wskazowkami narazie nie masuje! I zapewniam, że poniżej 60 cm to żaden wybryk. P a przecież nie piszę tego żeby komuś krzywdę zrobić, nie ? Ty, skoro boisz się pająków, to czemu nie boisz się spider-mana? [link widoczny dla zalogowanych]
Większość moich znajomych jest w trakcie, albo właśnie tuż po menopauzie. budzisz się i nie wyrabiasz z bólu, czy stopniowo nachodzi, w miarę odzyskiwania świadomości? tak czytam co niektóre wypowiedzi i wiekszosc ucieka od czarnego koloru a ja wczoraj z blondu przefarbowałam na czarny farbą loreal casting troche maja poblask granatu,wstałam z rana bo troche nie moge sie przyzwyczaic zobaczymy co bedzie jak narazie mi sie podoba włosy mają ładny lśniacy kolor czego nie można było powiedziec przy blondzie mimo czestego podcinania i używania różnych odżywek włosy były matowe(obecnie mam włosy do ramion) a blond miałam przez ponad 8 lat. Witam, Nie wygladalo to nienaturalnie. ja też znam historię porodu znajomej- znajomej... NIE WOLNO W TYM DNIU JEŚĆ ŻADNYCH OWOCÓW!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Każdy i tak myśli że tu jakiś nudzący fan Dody się wypowiada.
Masz za to normalną pensję i wyciągajaj od Polaków drugi raz za to samo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ostatni raz
[link widoczny dla zalogowanych]
szczyta nie znam ale moge powiedziec ze w polanicy są swietni lekaze chirurdzy plastyczni miałam juz 2 operacje z czego jedną przeprowadzał łątkowski naprawde jesem zadowolona. Robiłam ten zabieg w EstMedica we wrocławiu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
o boże ......to chyba sobie nie przekłuję....dzięki za radę
Czekam na opinie o lancome Idi!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
jak to czytam to albo autoreklama albo obrabianie komuś tyłka nie warto już sugerować się wypowiedziami na tym portalu.
Kolejna wizyta w 11 tygodniu.

Gdyby był bogaty wybór fasonów to na pewno kupiłabym sobie takie spodnie. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Mam prosbe aby Panie podawaly jeszcze swoj wiek (mniej wiecej)! oczywiscie pacjentki ktore daly w lapke byly odwiedzane dziennie nawet kilka razy.a juz najbardziej boli mnie to ze nie dal mi popatrzec w monitor,to moja pierwsza ciaza i kazdy widok taki cieszy. Uzywam Medium Glow, ale jak na drugi kolor w skali to jest dość ciemny. bolały mnie zęby, tak dziwnie jakbym miała zdarte szliwo. W zeszlym tygodniu zaczely sie kursy, chodze 2 razy w tygodniu, lepsze to niz nic. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Ketonal pomaga ale 4 dzień dziś po zabiegu chirurgicznym (dentystka nie chciała się podjąć zadania bo stwierdziła że się ułamie)i boli cały czas bez tabletek nie da się wytrzymać. Przyprawy i zioła: Nie rozumiem o co spór się toczy? dojazd na terenie warszawy 10zł. Nie mieszka w Polsce, tylko w Katarze do którego latam co roku na wakacje.Ja jestem po mamie Chrześcijaninem i w ogóle nie czuje się Arabem, chociaż taki plus że bardziej podobam się dziewczynom, bo mam niebieskie oczy i ciemne włosy. Dzidziuch!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
6 grudnia idę ponownie, tym razem chcę się zdecydować na bardziej radykalne cięcie i kolor - zobaczymy co będzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chyba tak zrobię, po prostu nalot na jego penisa i niech się dzieje co chce!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj kupiłam aromat waniliowy. wspaniale slyszec, ze tak wiele z was cieszy sie z pozytywnego wyniku, musicie byc szczesliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest bardzo zwiewny delikatny i lekki komplecik.Na metke nie spojrze z jakiego materiału bo został do poprawek.Myślałam o bialej torebce i białych butach ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo fajne urządzenie. [link widoczny dla zalogowanych] nie cierpie miekkich rozgotowanych warzyw.
w czerwcu tego roku wdała mi sie powazna infekcja skóry i wyladowałam w szpitalu, spedziłam cały miesiac na oddziałe, w koncu juz nie było wyjscia i mimo tego ze udało im sie zatrzymać infekcje to szkody były za duze, plastycy musieli mi wyczyscic całą tkanke i skóre z tego miesjca, nastepnie pobrano mi skóre z posladka i przeszczepiono na noge, operacja nie trwała długo ale narkoza i wyjscie z niej a potem ból, bo jednak nie podana mi nic na natychmastowe znieczulenie które działa tak, ze jak sie budzisz to nic nie czujesz, wiec było troszke meczarni,.. Witaam Wszystkich bardzo serdecznie . A skad informacje ze w Anglii nie ma ginekologow??? Dziekuje bardzo za pomoc napewno skorzystam to zależy z czego chcesz go zrobić? [link widoczny dla zalogowanych]
Robiłaś test ciążowy? bardzo chcę mieć tipsy żelowe robiłam w salonie ,ale mam problem po paru dniach podchodzą powietrzem ,kosmetyczka mówi że to wina płytki,stara się i zmienia żele jedne trzymają się dłużej inne dwa dni co mam robić ? 123ania ja chodzę do Pure Diamond na Krowodrzy. może ktoś korzystał z tego? a po 4 bedzie brzydka na starosc... doda łyżka posiekanej bazylii
[link widoczny dla zalogowanych]
za młodości takie nosiłam koszmar.
Rezultatem jest również lepszy sen, z wydłużona fazą snu głębokiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam...od jakiegos roku mieszkam u faceta w Sienie i szukam kolezanek i kolegow do spedzenia wspolnie czasu i poplotkowania gg;3117237


Post zosta pochwalony 0 razy
 Powrt do gry »
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Forum Age Of Empires Strona Gwna » Rozmowy » Witam wszystkich milosnkow starej muzyki - Poszukuje piosenk
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group